Известие

Collapse
No announcement yet.

къде се намира температурният датчик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • къде се намира температурният датчик?

    Кой датчик за темперетурата комуникира с компа
    и къде се намира.Един и същ ли е с този на термометъра?
    И има ли това животно автоматичен смукач?
    156 1.8 тс .Какво освен сондата и дебитомера отговаря
    за сместа.Термостат сменен.Грешки няма.Обороти
    стабилни.На светофара куц кон

  • #2
    Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
    Кой датчик за темперетурата комуникира с компа
    и къде се намира.Един и същ ли е с този на термометъра?
    И има ли това животно автоматичен смукач?
    156 1.8 тс .Какво освен сондата и дебитомера отговаря
    за сместа.Термостат сменен.Грешки няма.Обороти
    стабилни.На светофара куц кон
    При различните модификации температурните датчици могат да бъдат 2 (един на термостата и един на блока) или 1 (на термостата). В случай, че си с два мисля, че този на блока беше за компютъра, а този на термостата за уреда в таблото, но не съм баш сигурен. Най-добре пробвай с откачане на буксата на този на термостата. Трябва уреда на таблото да спре да показва. Ако не, значи е обратото

    Малко инфо по въпроса ти за горивната смес:

    Температурен сензор на охладителната течност - служи за определяне на температурното състояние на двигателя и изменяне характеристиката на подаване на гориво.

    Температурен сензор за входящия въздух и разходомер на въздух (дебитомер) - по неговото показание се определя плътността на постъпващия въздух и се пресмята истиснкото количество на всмукания въздух. Сформира се сигнал за корекция на подаваното гориво и ъгъла на запалване.

    Кислороден сензор (ламбда сензор) - В зависимост от неговото показание се регулира съотношението въздух/гориво за постигане на оптимално горене.

    При изправни всички 3 от сензорите възможни проблеми могат да са налични в налягането на горивото или пропуски в запалването. И на края, но не на последно място е и лошо газоразпределение.
    Last edited by oem; d.m.y г., 15:36.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Датчика се намира отстрани на термостата и е различен от този за външната температура,който е отдолу на дясното огледало.А дали подава той сигнал към компа трябва да погледна по схемите,защото до сега не съм се интересувал от това.Така нареченият автоматичен смукач е комбинация от сигналите на дебитомера и ламбдата,като от тях компа взема имформация за да ти регулира горивната смес.
      Колегата е бил по-бърз и добре го е обяснил.
      Last edited by myato; d.m.y г., 15:30.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        Датчика се намира отстрани на термостата и е различен от този за външната температура,който е отдолу на дясното огледало.А дали подава той сигнал към компа трябва да погледна по схемите,защото до сега не съм се интересувал от това.Така нареченият автоматичен смукач е комбинация от сигналите на дебитомера и ламбдата,като от тях компа взема имформация за да ти регулира горивната смес.
        Колегата е бил по-бърз и добре го е обяснил.
        Колега. Заблуждаваш човека.

        "автоматичния смукач" няма общо с дебитомера и най-малко пък с ламбдата, защото тя сработва едва няколко минути след запалване на двигателя.

        "смукача" както го наричате предствлява моторчето ви за празен ход. Когато двигателя е студен температурния сензор показва ниска температура и по зададени параметри компютъра подава напрежение към мторчето и то отваря дроселовата клапа до толкова, че да двигне оборотите на мотора докато температурата не достигне определени граници също зададени в горивната схема на компютъра.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Датчика се намира отстрани на термостата и е различен от този за външната температура,който е отдолу на дясното огледало.А дали подава той сигнал към компа трябва да погледна по схемите,защото до сега не съм се интересувал от това.Така нареченият автоматичен смукач е комбинация от сигналите на дебитомера и ламбдата,като от тях компа взема имформация за да ти регулира горивната смес.
          Колегата е бил по-бърз и добре го е обяснил.
          имам в предвид когато темометъра на таблото
          показва 90 градуса на компа това известо ли му е
          или черпи информация от друго място?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Колега. Заблуждаваш човека.

            "автоматичния смукач" няма общо с дебитомера и най-малко пък с ламбдата, защото тя сработва едва няколко минути след запалване на двигателя.

            "смукача" както го наричате предствлява моторчето ви за празен ход. Когато двигателя е студен температурния сензор показва ниска температура и по зададени параметри компютъра подава напрежение към мторчето и то отваря дроселовата клапа до толкова, че да двигне оборотите на мотора докато температурата не достигне определени граници също зададени в горивната схема на компютъра.
            е къде е този сензор?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
              имам в предвид когато темометъра на таблото
              показва 90 градуса на компа това известо ли му е
              или черпи информация от друго място?
              Значи колега аз ти казах отначало. Две еднакви коли като твоята могат да имат 1 датчик и за компютъра и за таблото, може и да са два отделни. В единия случай когато е един той седи на термостата и буксата му е с 3 крачета. Когато са 2 единия е на същото място на термостата, а другия е завит на блока точно зад термостата и те са с по 2 крачета.

              Най-леснш ще разбереш дали компютъра получава вярна информация като отидеш на диагностика. С инфрачервен термометър се мери температурата на двигателя когато е студен и се сравнява с показанията на компютъра. Пали се колата и се наблюдават термометъра и компютъра. Ако през цялото време на показване на температурата двете стойности не с еотклонят датчика е в перфектно състояние
              Last edited by oem; d.m.y г., 15:45.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Значи колега аз ти казах отначало. Две еднакви коли като твоята могат да имат 1 датчик и за компютъра и за таблото, може и да са два отделни. В единия случай когато е един той седи на термостата и буксата му е с 3 крачета. Когато са 2 единия е на същото място на термостата, а другия е завит на блока точно зад термостата и те са с по 2 крачета.
                аха моят е с два.Някакви съвети за смяната и
                евентуални цени.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
                  аха моят е с два.Някакви съвети за смяната и
                  евентуални цени.
                  Те са по 12 лева. Дали ще дадеш тези пари за диагностика или ще смениш сензорите щом се съмняваш в тях... мисля ти решаваш.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Значи колега аз ти казах отначало. Две еднакви коли като твоята могат да имат 1 датчик и за компютъра и за таблото, може и да са два отделни. В единия случай когато е един той седи на термостата и буксата му е с 3 крачета. Когато са 2 единия е на същото място на термостата, а другия е завит на блока точно зад термостата и те са с по 2 крачета.

                    Най-леснш ще разбереш дали компютъра получава вярна информация като отидеш на диагностика. С инфрачервен термометър се мери температурата на двигателя когато е студен и се сравнява с показанията на компютъра. Пали се колата и се наблюдават термометъра и компютъра. Ако през цялото време на показване на температурата двете стойности не с еотклонят датчика е в перфектно състояние
                    да бе ама тия диагностици все трябва да им обясняваш.
                    аз им казвам колата не въви а те ме убеждават в обратното. Не може да не върви.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
                      да бе ама тия диагностици все трябва да им обясняваш.
                      аз им казвам колата не въви а те ме убеждават в обратното. Не може да не върви.
                      A ти как разбра, че не върви? Кога го установи това?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Извинявам се,ако съм бил разбран грешно,но исках да кажа,че такова нещо реално не съществува,а е функция на компа.И да той управлява и дросела,което също има отношение към образуването на сместта.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          къф смукач на кола с инжекцион?
                          па автоматичен та ептен
                          какъв датчик за външна температура в огледалото?
                          абе вие изобщо

                          поредната тема достойна за фън
                          стегнете се малко бе колеги

                          и кво е тва темперЕтура??
                          че не го знам
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                            къф смукач на кола с инжекцион?
                            па автоматичен та ептен
                            какъв датчик за външна температура в огледалото?
                            абе вие изобщо

                            поредната тема достойна за фън
                            стегнете се малко бе колеги

                            и кво е тва темперЕтура??
                            че не го знам
                            Ами трий
                            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              къф смукач на кола с инжекцион?
                              па автоматичен та ептен
                              какъв датчик за външна температура в огледалото?
                              абе вие изобщо

                              поредната тема достойна за фън
                              стегнете се малко бе колеги

                              и кво е тва темперЕтура??
                              че не го знам
                              Мммдаааааааааа
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X